Klachtenregeling

Heb je een klacht?

Jij tevreden? Wij ook! Helaas kan het altijd voorkomen dat er iets mis gaat en dat je daar de dupe van bent. Dat mag natuurlijk niet gebeuren, daarom zullen we er alles aan doen om je klacht zo snel mogelijk op te lossen. Met deze klachtenprocedure willen we benadrukken veel waarde te hechten aan de relatie met onze klanten. Een uiting van ontevredenheid nemen wij dan ook uiterst serieus en zien we tegelijkertijd als een kans. 

Indienen van je klacht
Je kunt je klacht over een product of dienst via E-mail, schriftelijk en telefonisch indienen. Wij zijn bereikbaar via ons telefoonnummer 085-3030210. Schriftelijk naar mFLORshop, Eemmeerlaan 34, 1382KA Weesp.


Om je klacht zo snel mogelijk te kunnen beoordelen vragen wij je de volgende zaken op te nemen in je klacht:

  • Je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer
  • Je factuurnummer
  • Een omschrijving van je klacht
  • Eventuele relevante foto's die de klacht verduidelijken. 

Hoe meer relevante informatie je verstrekt, hoe beter wij in staat zijn je klacht te beoordelen. 

Behandeling en reactie op je klacht
Binnen 2 werkdagen na ontvangst van jouw klacht ontvang je een bevestiging. Wij streven er altijd naar om binnen 5 werkdagen je klacht op te lossen. Mocht blijken dat dit niet haalbaar is, dan ontvang je hierover bericht. 

Degene die je klacht behandelt, kan je tijdens de beoordeling vragen om extra informatie. Wanneer nodig zullen wij (een) externe deskundige(n) raadplegen. 
 

We doen er alles aan om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Toch kan het zijn dat je het niet eens bent met de afwikkeling. Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Je kunt je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform